FAQ | Vahiné
Terug naar Vahiné

FAQ

Welkom op de pagina van de klantendienst van Vahiné.
Heb je vragen of opmerkingen over onze producten? Zoek in onze lijst met veel voorkomende gestelde vragen hieronder.

triman

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op via het formulier hieronder:

Neem contact op met het team van Vahiné

Hoe ontvang ik geen e-mails meer?

Als je de nieuwsbrief of e-mails van Vahiné wilt ontvangen, kan je op de daartoe bestemde link klikken onderaan elke nieuwsbrief of e-mail.

Hoe maak je een persoonlijke account?

Je vindtbovenaan de homepagina van Vahiné een button met 'inschrijven'. Klik op deze button, waarna een button met 'Registreren' in beeld komt. Vul hier alle verplichte velden in om je registratie te bevestigen.

Hoe krijg ik kortingsbonnen?

Je kan kortingsbonnen krijgen door een persoonlijke account te maken. Je vindt alle beschikbare bonnen in je account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

1. Klik op 'Inloggen' bovenaan de hompage van Vahiné. Op de volgende pagina klik je op 'Wachtwoord vergeten'. Voer het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je te registreren en klik op de button 'OK'. 2. Er wordt automatisch een e-mail met je wachtwoord verzonden naar hete-mailadres dat je hebt ingevoerd. Ga naar je mailbox en herstel het wachtwoord in de e-mail. Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan of je het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd op Vahiné.fr geen fout bevat en identiek is aan je e-mailadres. Controleer ook de map met ongewenste e-mails/spam.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en mijn e-mailadres wordt niet herkend.

Meerdere opties zijn mogelijk: - Je hebt je ingeschreven met een ander e-mailadres.- In je geregistreerde e-mailadres staat een typfout. Controleer eerst of je e-mailadres wordt herkend door naar www.vahine.fr te gaan. Klik op 'Registreren' bovenaan het scherm en vul het formulier in. Als het e-mailadres wordt herkend, moet je een wachtwoord maken dat per mail moet worden bevestigd. Wordt het e-mailadres niet herkend, moet je je opnieuw registreren.

Ik ben op zoek naar een specifiek recept

Hiervoor kan je van twee mogelijkheden gebruik maken: - de zoekbalk, rechtsboven in het navigatiemenu (vergrootglassymbool): voer een of twee trefwoorden in en druk op enter. - De geavanceerde zoekfunctie: klik op het vergrootglassymbool. Je komt op de pagina geavanceerd zoeken. Selecteer vervolgens je zoekcriteria.

Ik ben op zoek naar een specifieke rubriek

De snelste manier om een overzicht van de inhoud van de site te krijgen is door naar de startpagina te gaan en onderaan de pagina op de button 'sitemap' te klikken.

Kunnen jullie mij kortingsbonnen per post toesturen?

Tot onze spijt kunnen we geen kortingsbonnen per post versturen. Probeer ze opnieuw uit te printen zoals uitgelegd op deze site.

Mag ik de kortingsbonnen kopiëren?

Nee, de kortingsbonnen bevatten een uniek identificatienummer. Het kopiëren van kortingsbonnen is verboden. Het gebruik van een kopie of de aankoop van een ander product dan op de bon zal leiden tot rechtsvervolging.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?
  Neem contact met ons
strawberry
raspberry
almonds
grape
grape
grape
grapes
apple
apple